Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodzisk
Deklaracja dostępności
Urząd Gminy Grodzisk zobowiązuje
się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z
ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy serwisu
internetowego .
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest niezgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej,
Dla informacji brak właściwej relacji,
Strona używa grafik aby przedstawić tekst,
Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków,
Nie zapewniono kolejności fokusu zgodnie przyjętą konwencją w kulturze,
Nie zapewniono celu linku (w kontekście).
Treści nieobjęte przepisami
mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
niektóre filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego . Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Udogodnienia
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Patrycja Cieślińska — mailowo patrycja@gminagrodzisk.pl
lub telefonicznie 85 656 80 30.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje dane kontaktowe,
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy,
sposób kontaktu zwrotnego.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu: